2017/02/04

香煎厚切伊比利豬扒配芥末籽蜜糖汁(情人節晚餐建議)

西方情人節是一個浪漫節日,相信我很多人會像我一樣會預備一個晚餐,輕輕鬆鬆渡過一個晚上。個人認為做一個簡單的晚餐就最適合,畢竟情人節最重要是同 Honey 一同渡過才是最重要。

建議安排三個菜: 餐湯(可以預先做定) + 主菜 + 甜品;但我 Honey 不愛吃甜品,我會改成餐湯 + 頭盤 + 主菜。

  今次做一個簡易"香煎厚切伊比利豬扒配芥末籽蜜糖汁"材料簡單,新手都可以輕易完成,依照步驟一定成功。個人認為煎豬扒一定要厚切,今次用厚切伊比利有骨豬扒,簡單醃料及醬汁,已能襯托出豬扒油香味道。



材料 :(1-2人份量)
厚切伊比利豬扒 2件(1吋厚)
檸檬香草鹽 2茶匙(可用海鹽 + 迷迭香代替)
無鹽牛油 少許
黑胡椒 適量
白酒 適量



芥末蜜糖汁:
芥末籽醬 2湯匙
蜜糖 2湯匙
淡忌廉 1茶匙
檸檬汁 1茶匙
白酒 1茶匙
海鹽 少許
黑胡椒 少許
(將以上材料拌匀即成)



1. 伊比利豬扒解凍、洗淨,用廚房紙吸乾水份,每邊灑上檸檬香草鹽及黑胡椒醃約10分鐘。
2. 燒紅平底鑊,中大火,下橄欖油及無鹽牛油,大火,放上豬扒每邊煎約30 - 45秒,灑上白酒,熄火;用錫紙封,約3分鐘,盛起,上碟。

小貼士:

餐湯 - 建議色彩要鮮艷,可以預先做定,食時翻熱。
西式南瓜湯
洋蔥湯
西蘭花忌廉湯


頭盤 -  我比較喜歡菇菌類,亦可以做一點沙律,煎蟹餅亦是一個好選擇。
芝士焗釀大啡菇
香煎蟹餅
三色小番茄牛油果沙律



主菜 - 可以有多種類型
喜歡美式可做一個 "辣味豬仔骨",預先醃定,簡單方便。
喜歡海鮮可做一個 "焗釀龍蝦"。
豪華一點 "簡易黑松露忌廉扁麵配溫泉蛋" 好味.....
"香草牛油烤雞" 可以連蔬菜一起焗。


甜品 - Honey 不愛吃,可以買現成蛋糕或"鮮果乳酪脆脆杯"。

No comments:

Post a Comment